czwartek, 16 lipca 2015

Epilog, czyli... 2 TEMPORADA!!!!!






Hej miśki!!! Chyba nie myśleliście, że zakończę bloga, co?! Nigdy! Kocham go i wasze komentarze!! Dlatego... Jeżeli chcecie 2 temporadę (2 sezon) pod tą notką musi znaleźć się 10 KOMENTARZY!! T nie lada wyczyn, ale wierzę w was! Ja już piszę Rozdział 1 2 temporady!!!!! 
Cieszycie się?!!
~~Zmierzchu :* <5
PS. Tajemnicza Dziewczyno skontaktuj się ze mną przez pośrednictwo Facebooka ;) Link do mojego profilu znajdziesz w zakładce Tu mnie spotkacie :)

11 komentarzy:

Juliet pisze...

2 sezon?! Mi pasuje, haha :3
Już nie mogę się doczekać, cóż to wymyślisz <3
Buziaczki xoxoxo
~T.D.

Lauren Coolness pisze...

Czekam na 2. Sezon :-). :3

Anonimowy pisze...

Super,że będzie 2 sezon ;) Powodzenia przy jego pisaniu. ;*

Unknown pisze...

Fajnie że będzie 2 sezon.
Czekam na 1 rozdział

Anonimowy pisze...

Matko Boska ja naprawdę bałam się ,żę zakończysz w takim momencie :O Kurde Kocham Cię <5555 Już się doczekać nie mogę :)

Anonimowy pisze...

Jestem teraz cała szczęśliwa :D Sara i R5 niedługo wracają :D

Anonimowy pisze...

Na twoje opowiadanie napotkałem się przez przypadek i muszę stwierdzić ,że spodobało mi się. Nie więcej niż trzy dni byłem już przy aktualnych rozdziałach. Naprawdę gratuluję talentu i czekam na dalsze losy Sary :)

Anonimowy pisze...

3 razy ,,tak'' . Dziękujemy i prosimy 2 część :D

Anonimowy pisze...

Nie mogę się doczekać :P

Unknown pisze...

A ja napiszę 10 kom!
To powiem ci coś!
Przepraszam!
Nie fochaj się za to, że nie miałam czasu skomentować!
Dzisiaj tak na szybko, bo jutro już do mnie przyjeżdżają jacyś znajomi z rodzicami!
Pojutrze mam uro więc bprzyjedzie rodzina.
W poniedziałek, albo raczej o dponiedziałku będę wiśnie zbierać jeździć, także mam serio mało czasu!
Pisz 2 sezon!
Rozumiesz?!
Bo jak nie to uduszę! :*
Pozdrawiam cieplutko <3
~Suza L

Unknown pisze...

Ja chce 2 sezon ♡♥♥♥♥