piątek, 15 sierpnia 2014

Niespodzianka + nowe wiadomości :)


Daję Wam krótki zwiastun. Mam nadzieję, że się spodoba i że się w ogóle odtworzy, bo miałam z nim niemałe kłopoty ;-)



1. Nie pojechałam do babci.

2. Do końca wakacji rozdziały będę wstawiała tak jak będę chciała. Może częściej, może rzadziej. Nie wiem :/

3. Zauważyłam, że coś się zepsuło i jest tylko króciutki kawałek rozdziału 13, ale nie będę go pisała jeszcze raz. W skrócie podam co się działo.

"Sara i Juliet rozmawiały. Okazało się, że to były chłopak Sary Luca kazał tak postąpić Juliet. Teraz szuka Sary w Miami, bo tak przekazała Juliet mu, ale szybko odkryje kłamstwo. Sara, Juliet i Rydel idą na imprezę i nieźle się upiły. Po jakimś czasie Sarze urwał się film"
Tak wiem, wiele się tam nie działo, ale ja go bardziej rozwinęłam.

4. Dzisiaj nie będzie rozdziału.

To chyba wszystko, więc...
Adios! 

Brak komentarzy: